Meldungen
## Neue Animationen
## Update 62 Patchnotes
## Bezahlung *Update*
## Sati's Playground
## Neuer Sentinel online
## Megacity Guide
## Feedback Thread

The Matrix Online | Forum » Archiv » Archiv Construct » Glücklicher Matrixfan » Hallo Gast [Anmelden|Registrieren]
Letzter Beitrag | Erster ungelesener Beitrag Druckvorschau | An Freund senden | Thema zu Favoriten hinzufügen
Porph
Unleashed Leader



Redpill seit: 03.01.2004
Beiträge: 1.476
Herkunft: Wabe
Server: Vector - Hostile
Organisation: Zion

Level: 50 [?]
Erfahrungspunkte: 11.049.749
Nächster Level: 11.777.899

728.150 Erfahrungspunkt(e) für den nächsten Levelanstieg

Glücklicher Matrixfan 10.03.2005 11:09 [OPTIONEN]

Zitat:
BLOOMINGTON, MN- Mike Brown, a freshman and "Matrix" fan at Bloomington Public High School has something to wait for next fall: His new English teacher is Greg Anderson.

"Oh, wow! This is gonna be so cool! I'll walk up to him, and I'll be like 'Missssterrr Anderson ... surprised, to see me?'. It'll just be awesome! A dream come true," said Mike Brown.

He first became a "Matrix" fan after seeing the first film at the local cinema in 1999. Ever since then, he's been hooked. After purchasing it on DVD, he proceeded to watch it 200 times over the next year. The two sequels ("The Matrix Reloaded" and "The Matrix Revolutions") only added to his adulation. Still, nothing excited Mike Brown as much as finally receiving a Mr. Anderson for a teacher.

"I've been trying for 4 years to get a 'Mr. Anderson' for a teacher, but I've been unlucky. Ralph Anderson was the swimming coach two years ago, and, despite my inability to swim, I tried out," explained Mike Brown. "However, he dropped me on the first day. But now that our school has hired this Greg Anderson guy as an English teacher... WOW! It's just too cool!!! It's a dream come true!!!"

Brown also added that he was "thinking about wearing a suit and sunglasses on the first day of classes."

Greg Anderson could not be reached for comment.


Quelle: http://www.thespoof.com/news/spoof.cfm?headline=s4i4493


Da Kann sich aber wer glücklich schätzen. Hehe.. kennt ihr ähnliche Menschen mit solchen Namen. Bzw. Personen die durch ihrern Namen mit dem Film ein wenig aufgezogen werden? großes Grinsen

__________________

Agent Johnson
Weg...



Redpill seit: 04.01.2004
Beiträge: 1.276

Level: 49 [?]
Erfahrungspunkte: 9.550.909
Nächster Level: 10.000.000

449.091 Erfahrungspunkt(e) für den nächsten Levelanstieg

11.03.2005 15:54 [OPTIONEN]

Also, ich muss sagen, worüber sich manche Menschen Freuen können.... Beneidenswert! Wir hatten mal einen Frankreichaustausch (nicht meine Stufe sondern eine 10te), da gab es eine die hieß tatsächlich Trinity.... im Nachhinein hätte ich sie mal nach neo Fragen können, aber erstens Reicht mien Französisch für sowas nicht, zweitens ist es eigentlich nicht witzig und drittens würden mich dann alle nur noch für mehr bescheuert halten als sie sowieso schon denken ( und teilweise auch durchaus Recht haben! großes Grinsen )

__________________
Mich gibts nicht mehr....

Gehe zu:

Forensoftware: Burning Board 2.3.4, entwickelt von WoltLab GmbH